Tydzień minął, wracamy więc do wierzy zamkowej, gdzie czeka już na nas Kamaria.
Niestety ma złe wieści okazuje się, że wyspa Piratów nie należy do Panfu
i magiczna moc Kamarii nic tutaj nie poradzi, ale przypomniała sobie, że w starym wraku statku mieszka jeszcze jedna panda która zna się na czarach.
Udajemy się wiec do wraku statku.
Tam jednak nie da się wejść, ponieważ Nuvio śpi, dlatego musimy rzucić balonem z wodą w kierunku wejścia do wraku statku.
Odzywa się głos i pyta się nas z jakiego powodu go budzimy,
my odpowiadamy, że przysyła nas Kamaria.
Zanim nas wpuści do środka musimy udowodnić,
że jesteśmy mieszkańcami Panfu.
Pierwsze pytanie: jak ma na imię zielarka która mieszka w wierzy?
odp: Kamria (wpisać w chat).
Drugie pytanie: jak nazywa się maszyna w jaskini Prof.Bookforma?
odp: Sintepan (wpisać w chat).
Trzecie i ostatnie pytanie: Jak nazywa się przyłączony do Panfu półwysep?
odp: Bitterlandia (wpisać w chat).
Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Nuvio
i opowiadamy mu historie.
Po wysłuchaniu czarownik zapada w medytacje, potrawa to do przyszłej środy.
~Rox21






Super post :)
OdpowiedzUsuń